16 februar 2013

Hurra for meg

For i går hadde jeg bursdag!
Jeg tok fri, og brukte dagen på å rydde og vaske hjemme, og på å bruke bursdagspenger på interiørshopping helt for meg selv. O lykke!

Resultatet: Blant annet tre nye puter.


 

Bartefrans fra Ferm Living, kjøpt hos Lune hjem her i Tønsberg. 
Puta ble inspirasjonen til å ta opp den sennepsgule fargen i trykket vi har over sofaen. Sammen med dus turkis blir det paletten på stua fremover. Tror det blir akkurat passe vårlig og akkurat passe vinterlig. :-) 







Og så er jo bartefrans veldig kul.






I helgen koser vi oss med masse guttekompiser på besøk, mens far i huset er i Vikingskipet og fryser mens han ser folk gå rundt og rundt på isen. Jeg synes vi er heldigst! ;-) 

God helg til deg! 

11 kommentarer:

Monstermønster sa...

Hurra for deg, du supre menneske som jeg er glad for å ha møtt! Makan til raus og kul person! Hurra!

Anita Olsen sa...

Kjempekoselig, fine puter :-)

Lille Finur sa...

En veldig tøff Bartefranspute i en fin stue! Gratulerer med dagen som var, da har du definitivt fortjent puteshopping.:)

Living Four Seasons sa...

Grattis med dagen som var! Så stilig sute og fine puter.

Ha en fin helg videre
Vicky

MøbelPøbel sa...

Gratulerer med gårsdagen!! Bursdager er gøy:)
..Knallfine puter du har fått/kjøpt- skikkelig trekkplaster i såffan:))

Torill sa...

Gratulerer med overstått!

Linnette i SkippertaksHuset sa...

Gratulerer med dagen som var!

Og gratulerer så mye med galleriplass hos NIB :)

Da jeg så bildet av stua di (vidvinkelbildet med skinnstolen) rett etter at jeg hadde vært gjennom Sproost-testen, var min første tanke at det lignet på noen av de mange lekre bildene derfra ;)

Ha en flott uke!

Lulla sa...

Hurra noen dager for sent. Etter jeg fant deg på Instagram igår, legger jeg meg til som følger her også, du har så mange fine bilder:)Barte-puta er var super kul!
Glad uke!

malla sa...

Digger putekombinasjonen din;) Grattis med nye puter, og vel OVERSTÅTT bursdag.

-malla-

Anne Marie sa...

Så fint og fresht det ble!

cara mengobati Wasir sa...

Wasir atau ambeien adalah penyakit yang terjadi pada bagian anus, jenis wasir atau ambeien sendiri ada dua yaitu wasir atau ambeien dalam dan wasir atau ambeien luar. Dalam penangananya sendiri wasir atau ambeien dapat disembuhkan dengan dua jalan yaitu pengobatan medis dan pengobatan non medis atau pengobatan alternatif. Pengobatan alternatif disini salah satu pilihanya adalah dengan menggunakan tanaman herbal atau dengan ramuan tradisional. Ambeclear dan Salep Salwa adalah hasil pengolahan tanaman herbal daun ungu, kunyit putih, dan mahkota dewa yang telah terbukti ampuh mengatasi wasir atau ambeien baik wasir stadium satu, stadium dua, stadium tiga maupun stadium akhir atau stadium empat. Wasir berdarah, wasir yang telah kronis, semua dapat diatasi dengan menggunakan obat ini selain ampuh obat ini juga aman dan tidak menimbulkan efek samping apapun bagi penggunanya sehingga obat ambeclear ini aman dikonsumsi oleh penderita wasir yang sedang hamil maupun menyusui.