07 juni 2011

En fin dag for kamerakjøp



Ingen bankstreik - jippi!
Feriepenger inn på konto - jippi!

I dag åker jeg til fotovideo.no for å kjøpe nytt kamera - i grevens tid, siden jeg har mappeinnlevering på fredag og definitivt har behov for det for å levere inn mappa i presentabel stand. Mappeinnlevering og mye jobb på jobb betyr lite tid til å leke med kameraet, og lite tid til blogging. Men plutselig kommer det litt innlegg likevel!

Dagens bilder er fra like før D70 tok kvelden, og viser favorittkleshengeren og favorittkjolen. Begge henger på soverommet, men siden det skjer ganske ofte at kjolen er i bruk, får kleshengeren stadig vekk henge der alene.


Kjole: Noa Noa
Kleshenger: Gammel og velbrukt :) 

7 kommentarer:

an-magritt sa...

Åh! Nytt kamera, heldige, heldige du! Hvilket skal du kjøpe? Hele kameraet eller bare huset? Hva med linse? Hva skal du velge?

Jeg ønsker meg nytt kamera. Jeg har bare en gammel, sliten Canon. Fortell, fortell!

Strikkelise sa...

Herlig, nytt kamera! Lykke til med både det og innlevering!
Ser gjerne et bilde av hele kjolen, takk :)
Den så nydelig ut.

(jeg fniser forresten ofte av captcha-ordene i Blogger, som gjerne likner på ordentlige ord. Denne gangen var det "hopledu" :D )

Monstermønster sa...

Gratulerer! Det er et heldig kamera som kommer til å bli mye brukt!

Og fotovideo er jommen en snopebutikk. De kikket litt pussig på meg da jeg måtte fortelle at det jeg mest tok bilde av var strikketøy i bruk...

Sofie sa...

Wee, lykke til med kjoepet (og mappa!). Gleder meg til aa se fine bilder!

Hildemiho sa...

Ai ai så gøy med nytt kamera. Lucky you! Og fin fine sommerlige bilder. Jeg må også si at polkadott innlegget var helt fantastisk. Og for et badegulv.... Love it!
Klemmer i regnværet

Datt sa...

Jippi!! Grattis med nytt kamera, kos deg! :D

Hildemor sa...

Heldigen deg med nytt kamara, feriepenger er gøy:).
Klem Hilde